Δευτέρα 19 Ιανουαρίου 2009

Δεν έχω ύπνο.

Δεν έχω ύπνο. Παρ' ότι αύριο έχω να ξυπνήσω πρωί για διάφορα, δεν μπορώ να κοιμηθώ Μην με ρωτήσετε γιατί. Δεν έχω απάντηση.
Πήρα μια πάνινη χρωματιστή πολυθρόνα και βγήκα στο μπαλκόνι, συννεφιά έξω και κάνει κρύο. Εκτός από το φως της κολόνας, ελάχιστα φώτα υπάρχουν στα γύρω σπίτια. Πόσοι άραγε να είχαν την ίδια ιδέα την ίδια στιγμή?? Μάλλον κανένας. Ντίγκ! ο φούρνος μικροκυμάτων ζέστανε το νερό. Ξαναμπαίνω μέσα, ίσα για να φτιάξω το τσάι μου να βάλω ένα CD και να συνδέσω τα ακουστικά. Βγαίνω έξω τραβώντας το καλώδιο των ακουστικών, κάθομαι αναπαυτικά στην πολυθρόνα, ανάβω ένα τσιγάρο, πατώ το κουμπί του τηλεκοντρόλ και το C.D, αρχίζει να γυρνά δαιμονισμένα μέσα στο CD player. Φορώ τα ακουστικά, να μην ενοχλούμε κι' όλας κλείνω τα μάτια και αρχίζω να ζωγραφίζω μια νύχτα όπως θα ήθελα να είναι.
Κάνει κρύο.
Δεν πειράζει. Ας κάνει........







Η ώρα πέρασε. Το πρώτο χασμουρητό σήμανε και το τέλος της "μπαλκονάδας"
'Ώρα για ύπνο.
Καλή εβδομάδα

11 σχόλια:

Alexis B είπε...

Και για όσους ενδιαφέροντε είναι μιά δική μου επιλογή τραγουδιών με ερμινεύτρια την Frederica Von Stade.
Καλή εβδομάδα

ολα θα πανε καλα... είπε...

βρε Αλεκάκι,σ' έπιασαν οι ντροπές σου και δε μου τηλεφώνησες;Κι εγώ δεν κοιμόμουν!Είχα πιεί 3 καφέδες το απόγευμα,έκανα και μια εργασία και ξημερώθηκα.
Φιλιά,καλή εβδομάδα,καλή δουλειά!

Καλλιόπη είπε...

Εγώ πάλι, ντρέπομαι που θα το πω, μα όπου με αφήσεις κοιμάμαι!
Ορμόνες!
Ωραία επιλογή έκανες!
Α, κάνε και κάνα τσιγαράκι και για μένα!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Καλή σου, μελωδικη, όμορφη
ο και χαρούμενη εβδομάδα.

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

MenieK είπε...

υπέροχος ο Ντβόρζακ!

Kaveiros είπε...

Όμορφη "ταλαιπωρία"!

Σοφία είπε...

Σαν πολλά νυχτοπούλια να μαζευτήκαμε εδώ μέσα!!!
;-)
Καλημέρα Αλέξη μου!

Skouliki είπε...

γιατι εχω εγω υπνο νομιζεις ??

καθε μερα στις 4 κοιμαμαι

αμανννννννν με αυτο το ιντερνετ πλεον

κόκκινο μπαλόνι είπε...

Κούραση οι αυπνίες αδελφέ, πολύ κούραση!
Με ωραίες μουσικές γίνονται απλά λιγότερο μονότονες.
Καλησπέρα.

βασίλης είπε...

Πολύ καλή η επιλογή των τραγουδιών... Πάντα χρειάζεται αυτο το κάτι για να περάσει ένα βράδυ.. Καλημέρα να είσαι καλά

neni είπε...

Κάποιες στιγμές πρέπει να ηρεμείς και να αφήνεις τις σκέψεις όλης της μέρας να χάνονται στην νύχτα ή στο καπνό του τσιγάρου σου.Πρέπει να μένεις μόνος σου,αντιμέτωπος σε κάθε σκέψη,προβληματισμό ή πρόκληση.
Καλώς σε βρήκα φίλε μου.