Τετάρτη 7 Νοεμβρίου 2007

Ταξιδιώτης

Το όνομά μου είναι Ταξιδιώτης.
Εγώ και ο αδερφός μου ο μικρότερος, γεννηθήκαμε στην γη, έναν μικρό γαλάζιο πλανήτη, που περιστρέφεται γύρο από ένα αστέρι, τον Ήλιο
Υπάρχουν και άλλοι πλανήτες που περιστρέφονται γύρω από αυτό το αστέρι
Ο πλανήτης που γεννήθηκα είναι τρίτος πιο κοντινός σε αυτό το αστέρι.
Έτσι τουλάχιστον πρέπει να είναι ακόμα, έτσι ήταν όταν έφυγα από εκεί, για το ταξίδι που ήμουν ταγμένος να κάνω μαζί με τον αδερφό μου που με ακολουθεί λίγο πιο πίσω.
Σε αυτό το πλανήτη κατοικούν οι δημιουργοί μας, αυτοί που μας έδωσαν ζωή και μας έταξαν σε αυτό το ατελείωτο όσο και θαυμαστό, γεμάτο γνώσεις, ταξίδι.
Έχουμε δει πάρα πολλά υπέροχα όσο και τρομακτικά πράγματα, που ή φύση έχει φτιάξει.
Κάθε τόσο, εγώ και ό αδερφός μου, βλέπουμε, μαθαίνουμε καινούργια πράγματα, και αυτές τις γνώσεις τις μεταδίδουμε στους δημιουργούς μας στον μικρό γαλάζιο πλανήτη,
Είδαμε τον κόσμο του κόκκινου Άρη, τούς αστεροειδείς, ακανόνιστες πέτρες που δέν κατάφεραν να ενωθούν και να φτιάξουν έναν ακόμα υπέροχο κόσμο, τον θαυμαστό όλο χρώματα κόσμο του Δία, όπου και είδαμε τα δαχτυλίδια του, που ποτέ ανθρώπου μάτι δέν είχε ξαναδεί, τον εκπληκτικό κόσμο τού Κρόνου, με τα θαυμάσια δαχτυλίδια, και τα εκπληκτικά χρώματά του που μαγεύουν το μάτι και δύσκολα αποχωρίζεται αυτήν την εικόνα.
Είδαμε τον κόσμο του ουρανού του Ποσειδώνα, του μικρού Πλούτωνα, των δορυφόρων τους.
Μάθαμε πολλά σε αυτό το ταξίδι και μαζί μας μάθανε και οι δημιουργοί μας πράγματα υπέροχα που δέν θα μπορούσαν να ήξεραν αν δέν είχαν στείλει εμένα και τον αδερφό μου να εξερευνήσουμε, να δούμε να μάθουμε και να μεταδώσουμε τις γνώσεις μας σε αυτούς.
Μετά το κενό, το απέραντο κενό, μέχρι τον επόμενο σταθμό του ταξιδιού μου που τώρα πλησιάζω,
το νέφος του Όορτ, ένα μέρος που μόνο στην θεωρία γνώριζαν οι δημιουργοί μου, που ποτέ δέν είχαν δεί, και δέν ήξεραν τα μαγευτικά πράγματα που κρύβει, και που εγώ ετοιμάζομαι τώρα να ανακαλύψω.
Μια περιοχή γεμάτη νέες γνώσεις, νέες εικόνες, άγνωστες μέχρι τώρα καθώς είμαι ο πρώτος ταξιδιώτης που φτάνω εδώ, τόσο μακριά από τον μικρό γαλάζιο πλανήτη απ' όπου ξεκίνησα
Ετοιμάζομαι να μάθω και ετοιμάζω τις κεραίες μου για να μεταδώσω τις γνώσεις που θα πάρω, μετά από 6000 χρόνια απέραντου κενού, σκοταδιού που με συνόδευε στο μοναχικό ταξίδι μου, μέχρι εδώ
Πλησιάζω τον επόμενο σταθμό μου.
Γυρίζω και βλέπω πίσω καθώς τακτοποιώ την κεραία μου, βλέπω τον Ήλιο σαν μια μικρή κουκκίδα και ξέρω ότι ο μικρός γαλάζιος πλανήτης απ' όπου ξεκίνησα βρίσκεται κάπου εκεί, στην θαλπωρή της ζεστής αγκαλιάς του, και πάνω του βρίσκονται, κατοικούν οι δημιουργοί μου.
Θα είναι άραγε εκεί? Θα με περιμένουν? Οι γνώσεις που θα στείλω θα βρουν άραγε κάποιον να μάθει τα καινούργια θαυμαστά πράγματα που έχω να τους πω?
Θα βρουν κάποιον??????????

Δεν υπάρχουν σχόλια: