Πέμπτη 13 Δεκεμβρίου 2007

Η Νύχτα....Τό Ονειρο



Si je toublie pendant le jourJe passe mes nuits te maudireEt quand la lune se retireJai lme vide et le cur lourdLa nuit tu mapparais immenseJe tends les bras pour te saisirMais tu prends un malin plaisirA te jouer de mes avancesLa nuit, je deviens fou, je deviens fouEt puis ton rire fend le noirEt je ne sais plus o chercherQuand tout se tait revient lespoirEt je me reprends taimerTantt tu me reviens fugaceEt tu mappelles pour me narguerEt chaque fois mon sang se glaceTon rire vient tout effacerLa nuit, je deviens fou, je deviens fouLe jour dissipe ton imageEt tu repars je ne sais oVers celui qui te tient en cageCelui qui va me rendre fouLa nuit je deviens fou, je deviens fou


Ω νύχτα εσύ απέραντη, που τείνεις τα χέρια να αρπάξεις μέσα από το μυαλό μου το ωραίο μου όνειρο, με μια πονηρή ευχαρίστηση.
Εγώ αγωνίζομαι να το κρατήσω αλλά το νιώθω να χάνετε μαζί με την γλυκιά του θαλπωρή.
Σιγά σιγά μου το κλέβεις και το κάνεις δικό σου. Τότε το γέλιο σου αντηχεί και το όνειρο χάνετε, ολοκληρωτικά από εμένα.
Τρελαίνομαι. Αρχίζω να ψάχνω, θα σε βρώ, θα το βρώ όπου και να το έκρυψες νύχτα.
Ψαχνω παντού, σαν παράφρον, και εσύ πότε το κρύβεις και πότε το αφήνεις να επιστρέφει και να γεμίζει πάλι το μυαλό μου με την γλυκύτητα του
Παίζεις μαζί μου νύχτα.
Το αίμα μου παγώνει, όταν το γέλιο σου έρχεται να μου θυμίσει πώς εσύ το έχεις.
Παίζεις και γελάς μαζί μου, και εγώ ψάχνω
Πέφτω κατάκοπος από την προσπάθεια στο πάτωμα, ο ύπνος με κατακτά, ο σύμμαχός σου ύπνος, και εσύ συνεχίζεις να γελάς.
Ξυπνώ ο ήλιος μου θαμπώνει τα μάτια.
Η ημέρα σε έχει σκορπίσει και εγώ σαν τρελός ψάχνω το χαμένο μου όνειρο, που ξέρω ότι το κρατάς φυλακισμένο κάπου.
Το ξέρω είναι ζωντανό υπάρχει, και εγώ δεν θα σταματήσω ποτέ να σε ψάχνω χαμένο μου όνειρο....

Εμπνευσμένο από τους στοίχους του τραγουδιού του Sal. Adamo, La nuit που παραθέτω πιο πάνω.

11 σχόλια:

Alexis B είπε...

Α! Και γιά να αποφύγουμε τίς παρεξηγίσεις, δεν έπαθα τίποτε, απλά άκουγα τό τραγούδι και μου ήρθε και έγραψα αυτό.
Καλά είμαι, ακμαίος και δυνατός.

Μετεωρίτης είπε...

Θα το πιάσεις... που θα πάει!
Το όνειρο.
Μια μέρα ή καλύτερα μια... νύχτα, θα ανοίξεις τα μάτια ξαφνικά
και θα καταλάβεις ότι δεν ονειρεύεσαι πια!
Ε, ρε γλέντια που θα κάνεις!

Καλησπέρα,
ωραίο ήταν, μια χαρά ήταν,
je suis tres κουρασμένη
και πάω να την πέσω
(μιλώντας για νύχτα...)

maria λεμονατη! είπε...

λενε οτι τα καμωματα τις νυχτας τα βλεπει η μερα και γελαει. προφανως το ρητο ειναι προπαγανδα της μερας που ζηλευει τη νυχτα. ισως σαμποταρει και τις αναζητησεις σου. προσεχε την!

Roadartist είπε...

Καλημερα Αλεξη! Μου αρεσε πολυ το "δεν θα σταματήσω ποτέ να σε ψάχνω χαμένο μου όνειρο".. Νομίζω οτι θα φανερωθεί!! :)

MenieK είπε...

φυλακισμένο... ναι αλλά από ποιον???

ZouZouna είπε...

Αχού τι θυμηθήκαμεεεεεε! πως σου ήρθε τώρα ο Ανταμό, μπορείς να μου πεις? Και καλά σου ήρθε.... τι θα έφερνε μαζί του δεν υποψιαζόσουν!!!! διότι φέρνει φέρνει.... μνήμες ξεχασμενες που πηδούν σαν φλόγες μυστικές και καίνε.....Καλή νύχτα!

Alexis B είπε...

Μετεωρίτης > αγωνιζόμαστε όλοι για να κάνουμε τα όνειρά μας πραγματικότητα.
Αλλες φορές το πετυχαίνουμε άλλες όχι.
Το να μήν τα παρατάμε έχει σημασία.

Μαρία λεμονάτη > Υπάρχει και μιά άλλη παροιμία, όποιος νύχτα περπατεί...κτλ
Η νύχτα σου κρύβει και σου κρύβετε και μέρα σε στραβώνει, γενικά λοιπών προσοχή.

Roadartist > Τό ελπίζω, και τό προσπαθώ.
Σου εύχωμαι να γίνει τό δικό σου όνειρο πραγματικότητα.
Καλό Σ/κ

Meniek > Ποιός ξέρει να πεί με βεβαιότητα?
Μπορεί και απο εμένα
Καλημέρα

Αγριοκερασοζουζούνα > Και που να πήγαινε τό χέρι μου λίγο πιό εκεί να δεις τί cd θά έπιανε!!!!!
Με την ευκαιρία να σου μεταφέρω τί μου είπε η ιδιοκτητρια του καταστήματος που αγωράζω cd.
α)Εχω γίνει ό φοβος και ό τρόμος των εταιριών
β) Μου έδωσε ένα φτερό και μου είπε.
Δεν ρίχνεις και ένα ξεσκονισματάκι?
γ) Καλός την αρχαιολογική υπηρεσία. Που θά κάνουμε ανασκαφές σήμερα?

fish eye είπε...

ειναι το πιο ομορφο να φτιαχνουμε ονειρα..και στο χερι μας να τα πραγματοποιουμε..φιλι κ αγκαλια μεγαλη!!

Alexis B είπε...

Φεγγαραγκαλιές > Στό χέρι μας είναι να κάνουμε όνειρα, καθώς επίσεις και στο χέρι μας είναι να προσπαθούμε να τα κάνουμε πραγματικότητα.
Το, άν όμως γίνουν, είναι άλλο θέμα
Καλημέρες

ολα θα πανε καλα... είπε...

Σου εύχομαι να μη σταματήσεις ποτέ να το ψάχνεις αλλά να το βρεις κάποτε.

Alexis B είπε...

Ολα θα πάνε καλά > Αν δέν προσπαθίσεις, δέν πρόκειτε να γίνει τίποτε.
Απολήτος τίποτε.